Fredag

Inte hänt något speciellt idag och har inte orkar skriva något tidigare idag heller. Men ska väl försöka skriva något nu i alla fall..

Dagen har beståt av skola, där jag haft Religion, vi kollade på Brokeback mountain, rätt bra film tycker jag faktikskt. Skulle haft Svenska, men Annika var inte där utan hade något möte, så vi fick kolla klart på hela filmen istället. Sen efter lunch hade vi PA-arbete, som vi egentligen inte behöver vara på lektinen, utan får jobba vart vi vill för dem tar ändå ingen närvaro. Jag tog en dator och letade lite info, så jag fick något gjort i alla fall. Måste ta tag i det mer snart, vill helst ha klart de innan jul, så jag slipper de sen.
Efter PA-arbetet hade vi Idrott och Hälsa B, men var bara tre stycken på lektionen eller de kom två stycken till när de var typ 20min kvar innan vi slutade. Spelade i alla fall badminton, jag vann över erika men de gick inge bra mot vicky, men de är sådant man får leva med. Blev lite svettig i alla fall, spelade väl i alla fall i 30min sammanlagt.

Efterskolan gick jag på stan och kollade lite innan jag skulle med bussen. Kollade efter något till Lita, fast sa till Micke att jag kollade på något helt annat, så jag höll på ge honom en hjärt-attack, men de är inget jag tänker betätta mer om här, inte nu i alla fall. Hehe...
Tog bussen till MAtfors där jag mötes av Barbro, Anneli och Emil, vi handlade på ICA och åkte sedan hem. Myste lite med emil och pratade med Morfar en sväng. Käkade Tacos, mums och nu sitter jag här. Ska snart ner och hämta mitt mumsiga kolsyrade vatten och mitt "godis" frysta hallon, eftersom att jag inte äter vanligt godis.
Barbro kollar antagligen på Idol och de tycker jag är skit tråkigt, så jag blir nog vid datorn ett tag till jag innan jag ska sova..

Hörs kanske senare!

/Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0