Fullt upp!

Då menar jag fullt upp. "Flyttade" ju till Micke i Söndags och ska bo här i sex veckor nu, under min praktik. Tänkte att det skulle bli skönt att kunna ta det lite lugnt på dagarna och så eftersom att jag har praktik på kvällstid denna vecka i alla fall, alla dagar utom fredag. Trodde det skulle bli rätt lugnt trotts att jag hade annat planerat, men ikke.

Måndag var vi ut och vandrade och gjorde min allternativa tur eftersom att jag inte följde med till fjällen så var jag tvungen att göra en sådan och det gick bra och var kul. Sedan bar det av till praktiken och komma hem vid staks innan elva.

Tisdag pallra mig upp 5för att åka iväg och göra en sak, kom tillbaka vid halv tolv och åkte sedan vid två och kom hem staks innan elva.

Onsdag också upp klockan 5 vilket betyder ytterligare en natt med endast 5timmars sömn. Åkte iväg och gjorde "hemligheten" och sedan iväg direkt på praktik och kom hem staks innan elva igen...

Torsdag idag har jag lite sovmorgon, men började med att vakna vid fem, men hade ställt klockan på sex, lyckades i alla fall somna om och klev upp ca kvart över sex. Har gjort klart Power Pointen för Min Allternativa tur, skulle gjort deni Tisdags, men då blev ju allt raderat när jag skulle spara det, fattar inte vad som hände... Men nu är det gjort, ska bara be Micke kolla igenom det så ska jag maila det till lärarna sedan.



Micke sover än, Lita är vaken och spelar musik på sitt rum. Funderar på tt sätta på kaffe och göra lite frukost och sedan väcka Micke. Men ska man skämma bort honom så? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0