@ home

Kom hem för en stund sedan och har hunnit käka lite och ska nu skriva rent samhällen och sedan plugga på den samtidigt som jag tänkte lyssna på lite musik och packa vidare.

Har inte gjort så jätte mycket idag, suttit och försökt plugga, men det har ikke gått bra. Hade Samhällskunskap sedan som var UUUUUUUUUUUR trist, som vanligt. Men var sista lektionen och tur var väl det. Sedan planerade jag och Frida lite inför imorron då vi ska ut och åka skidor med våran lärare Göran eller Gugge som vissa kallar honom för. Bara för att vi ska kunna få betyg i Natur och friluftsliv B och i Fritidsveksamhet. Det kan bli en intressant dag kan jag lova, speciellt när det är så att jag och Frida är BÄST på att följa kartor och kompass, eller inte då. Haha... Tur vi har Gugge med oss i alla fall.
Men jag på skidor? Kan det båda gott det verkligen? Hmm, vet inte om jag vill tro på det. Men aja, vi får väl se då hur det går.. Kanske tar med mig kameran, annars är ju min mobil kamera rätt bra också, så kan ju använda den.

Nä, men nu ska jag dra igång musik och slitta fram samhällspapprena och skriva rent det, sen fortsätta packa väskan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0