Inget att se framemot...

GOd morgon, hoppas ni sovit gott!

Sitter just nu med en kopp grönt te och försöker få energi till att göra mig iordning för skola, men har verkligen ingen ork och huvudvärk vaknade jag med också :(

Finns ingenting att se framemot idag, förutom att det är fredag och när den här dagen är slut så är det helg och sedan behöver jag inte åka till skolan på 7veckor, för det är 6veckors praktik + 1vecka påsklov, så det ser man framemot, men annars finns det ingenting... Blä...

Men måste väl ta och få på mig lite kläder och slänga ur lite saker i väskan som är skolans och så och få mig något i magen innan man ska ut till bussen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0