Mobilen hängde sig

Har tänkt blogga flera gånger idag, genom mobilen, men det har inte gått så bra. För varje gång jag skulle gå in på blogg.se så hängde sig mobilen, varje gång, så jag gav upp.

Åkte till skolan imorse, men  blev inte kvar där länge. Var med ca en halvtimme på Pyskologi lektionen sedan gick jag pga att jag började få så jäkla ont i min rygg pga "tjejvärk" så jag sjukanmälde mig och åkte hem till Anneli och har legat där hela dagen i soffan och kollat på tv och förökt plugga, men har inte vart så lätt. Har käkat treo för att slippa smärtan.

VAr ensam där typ hela tiden eller Anton var hemma, men han var bara på sitt rum till han skulle till skolan. Så det var lugnt och skönt fram till eftermiddagen, började bli långtråkigt då, eftersm att jag inte kunde koncentrera mig på pluggningen och det inte var något bra på tvn. När dem kom hem så skulle jag i princip åka, så hann inte träffa Emil så mycket heller :/

Åkte sedan på träningen och det gick bra. Berättar kanske mer om den sedan. Men nu ska jag ner och duscha och sedan käka innan jag lägger mig och läser och kankse pratar med älskingen om han inte blir lika sen som igår hem, innan jag ska sova.

Säger God natt nu utefall att jag inte skriver något mer.

NAtti NAtti, SOv gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0