Sjukt trött

Så J*vulskt trött och verkar bara bli tröttare och tröttare för var dag som går :( Bara för att jag endast sov två timmar natten till igår? Hmm, känns som det har med det att göra, för jag somnade i någorlunda tid igår också, men är ändå död idag :(

Hoppas på att vara lite piggare till träningen ikväll, men känns inte som de nu :/

Måsta försöka få på mig några kläder nu och få i mig lite frukost. Ut till bussen om en halvtimme och försöka hålla mig vaken på den, det kan bli intressant. Hoppas det inte är så mycket högljuda ungar på bussen heller, för då tror ja att jag vrider nacken av dem, så lätt irriterad känner jag att jag kommer vara idag. BLÄ.......

Hoppas ni andra får en bra dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0