Skit blogg

Tror jag tar och gör en ny blogg snart på något annat ställe än blogg. se  för blogg.se är ju stängd för "uppdateringar" titt som tett hela tiden ju. Rätt irriterande när man är sugen att skriva av sig lite ller något och så går det inte att logga in. IRRITERAD....

HAn inte blogga imorse i alla fall och har sedan jag kom till skolan efter specialidrotten försökt att komma in på bloggen men har ju som sagt inte gått. Men nu går det...

Sitter på skolan nu och föröker plugga lite, men det går inte så bra. Finns ingen koncentration för fem öre kan jag lova. Så gör allting annat för utom det jag ska gör, inte så bra men vad ska jag göra då? Försöker plugga till och deån, men när det inte går nå bra så blir det lätt att man gör annat istället, vilken inte är bra jag vet, men i alla fall.

Specialidrotten gick sådär, joggningen innan gick TOPPEN bra om jag får säga det själv. Hoppas dem andra passen rullar på lika bra så jag når mitt 5kms mål snart bara också :)



Vad gör ni idag då? Något roligare än att sitta i skolan och pluggar? Fast dem flesta kanske har skola nu?

Ska försöka plugga lite nu, om ingen vill byta med mig? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0