Sovit halva dagen

Skulle ju ut och åka skidor idag, men det blev inte av eftersom det regnar, så vi får försöka hitta en annan dag för det istället. Men inte det lättaste när det bara är en dag kvar i skolan innan vi går ut på praktik. Så får se hur det blir.
Åkte hem till Lotta itsället och tänkte sätta mig här och plugga samhälle och läsa Svenska boken. Läste igenom samhällsfrågorna en gång och la mig sedan och läste två kapitel i Svenska boken innan jag började bli så trött att jag tänkte att jag lägger mig och vilar en timme men somnar och är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen när jag vaknar av klockan så slår av den och somnar om och vaknar ytterligare en timme senare, så har sovit 2½timme sen jag kom hit och har se vart ut och gått en sväng med Sluggo och nu sitter jag och kollar på tv, ska försöka läsa lite snart igen tror ja och hoppas på att inte somna. Men tror jag börjar pigga på mig lite nu, hoppas jag på i alla fall.
FAttar bara inte varför jag ska vara så jäkla trött hela tiden, känner mig ju helt borta och kan inte koncentrera mig, så vet inte vad jag ska ta mig till. Behöver verkligen plugga och sådnat på dagarna, men finns ingen ork eller koncentration, så vet inte vad jag ska göra. Hoppas på att det blir bättre snart i alla fall.
Ska ta och kolla lite på tv nu och sedan läsa på samhällen.
Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0