Tur man redan planerat

att städa rummet riktigt i helgen. För det ser verkligen förskräklig ut nu. Men ska städa i helgen, så det är fint när jag åker och när jag kommer hem igen. Inge roligt att åka hem efter flera veckor borta och så är det skitit på rummet, nej nej.  Så ska det inte vara, så på lördag ska jag ta och plcoka undan på rummet och damma lite och så. Ska även packa klart allting då. För på Söndag åker jag som sagt till Micke och blir där i flera veckor.

Men känns jobbigt ändå att det ska se såhär ut tills dess, men har ingen tid till att städa. Tog längre tid att skriva rent och sedan har jag pluggat på annat. Imorron så kommer jag inte hem fören sent, så jag får väl stå ut till på fredag i alla fall. JOBBIGT, menjag överlever nog....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0